Leeftijd: | 56 - 65 jaar |
Type fietser: | Sportief |
Geplaatst op: | 24-03-2019 |
Fijne simple te bedienen fiets met goede soepele geruisloze ondersteuning. Fietst licht en stuurt soepel. Redelijk comfortabel Ondersteuning is wel nodig om door te kunnen fietsen.
Rijeigenschappen |
|
Comfort |
|
Prijs/kwaliteit |
|
Motor/ondersteuning |
|
Display/bediening |
|
Rijeigenschappen | |
Comfort | |
Prijs/kwaliteit | |
Motor/ondersteuning | |
Display/bediening |
Fijne simple te bedienen fiets met goede soepele geruisloze ondersteuning. Fietst licht en stuurt soepel. Redelijk comfortabel Ondersteuning is wel nodig om door te kunnen fietsen.
Rijeigenschappen | |
Comfort | |
Prijs/kwaliteit | |
Motor/ondersteuning | |
Display/bediening |
Voordelige fiets die prima voldoet in de stad . Voor langere afstanden zou ik iets zwaarders kiezen. En die fietsbel, erg leuk bedacht.
Rijeigenschappen | |
Comfort | |
Prijs/kwaliteit | |
Motor/ondersteuning | |
Display/bediening |
Een echte stadsfiets met drie versnellingen, gaat in combinatie met het dispay toch goed heuvel op, batterij niet kunnen testen. Schakelt ook goed.
Rijeigenschappen | |
Comfort | |
Prijs/kwaliteit | |
Motor/ondersteuning | |
Display/bediening |
Fiets met een goede ondersteuning, op zich makkelijk te bedienen echter positie bediening is om af te lezen niet fijn. Fiets voelt een beetje \"blikkerig\" aan.
Rijeigenschappen | |
Comfort | |
Prijs/kwaliteit | |
Motor/ondersteuning | |
Display/bediening |
Onduidelijke display: poewerlo w high wisselt onder gelijke omstandigheden. Geen snelheidsmeter. Ge luid motor te horen.
Rijeigenschappen | |
Comfort | |
Prijs/kwaliteit | |
Motor/ondersteuning | |
Display/bediening |
Eenvoudige fiets, weinig versnellingen oogt goedkoop.
Rijeigenschappen | |
Comfort | |
Prijs/kwaliteit | |
Motor/ondersteuning | |
Display/bediening |
De vier e-bikes ie ik tot nu toe getest heb, kosten allemaal € 1750,- en dan valt deze niet mee met slechts een drieversnellingsnaaf. Je mist de zeven of acht versnellingen niet al te erg door de bijzonder krachtige ondersteuning van de voorwielmotor, maar je voelt wel de nadelen van het systeem: de hulp komt iets op gang en soms op ongewenste momenten. Ook remt de motor je soms af terwijl je een duwtje zou willen. De display is bij fel licht moeilijk af te lezen. Bij het exemplaar dat ik reed zat er speling in het voorwiel. Misschien kwam het daardoor dat de stabiliteit zowel rechtuit als in bochten achterbleef bij de rotsvaste ligging van de concurrentie. De remkabels zijn voorzien van remkrachtbegrenzers, zodat je bij een noodstop niet gauw in een slip raakt. Maar de remwegen is daardoor duidelijk langer. Een kwestie van smaak, maar ik sta liever zo snel mogelijk stil. De dubbele standaard is een ramp: hij is nog een stuk smaller dan die van de Gazelle waar ik al over klaagde. Als je in stallingen, of buiten bij een zuchtje wind een fiets tegen de vlakte ziet gaan, dan kun je er donder op zeggen dat hi ceze smalle pootjes heeft. Er is geen enkel doorslaggevend bezwaar tegen deze fiets, maar er zijn te veel kleine dingetjes: ik zou deze fiets niet aanraden. Een zesje.
Rijeigenschappen | |
Comfort | |
Prijs/kwaliteit | |
Motor/ondersteuning | |
Display/bediening |
Rijeigenschappen | |
Comfort | |
Prijs/kwaliteit | |
Motor/ondersteuning | |
Display/bediening |
Eigenlijk valt deze fiets zwaar tegen omdat het frame instabiel is. De fiets zwabber alle kanten op.
Rijeigenschappen | |
Comfort | |
Prijs/kwaliteit | |
Motor/ondersteuning | |
Display/bediening |
Rijdt lekker zonder de motor in te schakelen. Ik vind het display nogal summier met geen info, beetje jammer!
Rijeigenschappen | |
Comfort | |
Prijs/kwaliteit | |
Motor/ondersteuning | |
Display/bediening |
Opnieuw voor een gransportfiets een redelijke keus